Pracownik do Obsługi Sklepu Internetowego

Miejsce pracy: Wrocław, ul. Giełdowa

Do pracy na stanowisku idealna będzie osoba:

  • potrafiąca udokumentować swoje doświadczenie w e-handlu, w tym również Allegro,
  • posiadająca doświadczenie w obsłudze komputera ( CDN XL, MS Office, SOTE),
  • dokładna, sumienna i obowiązkowa,
  • samodzielna i wytrwała w działaniu,
  • posiadająca prawo jazdy kategorii B,
  • znająca branżę ogrodniczą.

Zakres obowiązków:

Osoba zatrudniona na ww. stanowisko będzie odpowiedzialna za prowadzenie firmowego sklepu internetowego oraz sprzedaż na Allegro. Do jej zadań zaliczyć można m.in.:

  • przygotowywanie i wysyłanie zamówień,
  • kompleksowa obsługa klienta,
  • wprowadzanie oraz aktualizacja asortymentu,
  • wdrażanie kampanii promocyjnych,
  • prowadzenie profilu sklepu na Facebooku,
  • rozliczanie wpływów bankowych.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku lub współpracę w relacji B2B,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • nienormowany czas pracy,
  • dużą samodzielność działania,
  • wsparcie merytoryczne w obrębie informacji o produktach,
  • możliwość rozwoju osobistego i zawodowego poprzez szkolenia i kursy,
  • przyjazną atmosferę i pracę w młodym zespole.

Producent polskich nasion - PNOS Ożarów MazowieckiTa strona jest zoptymalizowana do przeglądania na urzadzeniach, na których rozdzielczość ekranu jest większa niż 320px!

Przejdź do góry strony