Pracownik Działu Obsługi Klienta oraz Nadzoru Kas

Miejsce pracy: Psary k/Wrocławia

Opis stanowiska:

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będą m.in.:

  • organizacja procesu obsługi klienta przy kasie oraz w punkcie obsługi klienta (udzielanie informacji, doradzanie, przeprowadzanie procesu reklamacyjnego, prowadzenie programów lojalnościowych),
  • kierowanie, nadzorowanie pracy i szkolenie podległego zespołu kasjerów,
  • ścisła współpraca z pozostałymi działami sprzedażowymi,
  • dbanie o wizerunek sklepu.

Wymagania:

Do pracy na tym stanowisku idealna będzie osoba:

  • obsługująca kasy fiskalne i terminale płatnicze,
  • uczciwa, obowiązkowa, samodzielna,
  • odporna na stres, opanowana,
  • dyspozycyjna,
  • umiejąca pracować w zespole,
  • cechująca się optymizmem, uprzejmością i zorientowaniem na klienta.

Oferujemy:

  • kompleksowe szkolenie przygotowujące do pracy,
  • stabilność zatrudnienia w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • elastyczne godziny pracy,
  • pakiet dodatkowych benefitów.

Producent polskich nasion - PNOS Ożarów MazowieckiTa strona jest zoptymalizowana do przeglądania na urzadzeniach, na których rozdzielczość ekranu jest większa niż 320px!

Przejdź do góry strony