Wprowadzenie Programu Lojalnościowego dla kontrahentów Spółki

Data raportu: 21 lutego 2012
Numer raportu: 3/2012

W dniu 21 lutego 2012 Zarząd HORTICO S.A. podjął uchwałę o wprowadzeniu programu lojalnościowego dla kontrahentów Spółki. Istotnym elementem przyjętego programu lojalnościowego jest uzależnienie możliwości udziału w tym programie od posiadania przez kontrahentów akcji Emitenta. Ogólne zasady programu lojalnościowego stanowią załącznik do niniejszego raportu bieżącego.

Podstawa prawna: § 3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu „Informacje bieżące i okresowe przekazywane w Alternatywnym Systemie Obrotu na rynku NewConnect.”

Osoby reprezentujące spółkę:

  • Paweł Kolasa – Prezes Zarządu

Załączniki

Zasady programu lojalnościowego HORTICO

Producent polskich nasion - PNOS Ożarów MazowieckiTa strona jest zoptymalizowana do przeglądania na urzadzeniach, na których rozdzielczość ekranu jest większa niż 320px!

Przejdź do góry strony