Wymiar czasu pracy: do uzgodnienia
Do pracy na stanowisku idealna będzie osoba:
- potrafiąca udokumentować swoje doświadczenie w e-handlu, w tym również Allegro,
- posiadająca doświadczenie w obsłudze komputera ( CDN XL, MS Office),
- dokładna, sumienna i obowiązkowa,
- samodzielna i wytrwała w działaniu,
- posiadająca prawo jazdy kategorii B,
- znająca branżę ogrodniczą.
Zakres obowiązków:
Osoba zatrudniona na ww. stanowisko będzie odpowiedzialna za prowadzenie firmowego sklepu internetowego oraz sprzedaż na Allegro. Do jej zadań zaliczyć można m.in.:
- przygotowywanie i wysyłanie zamówień,
- kompleksowa obsługa klienta,
- wprowadzanie oraz aktualizacja asortymentu,
- wdrażanie kampanii promocyjnych,
- prowadzenie profilu sklepu na Facebooku,
- rozliczanie wpływów bankowych.
Oferujemy:
- zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku lub współpracę w relacji B2B,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- dużą samodzielność działania,
- wsparcie merytoryczne w obrębie informacji o produktach,
- możliwość rozwoju osobistego i zawodowego poprzez szkolenia i kursy,
- przyjazną atmosferę i pracę w młodym zespole.