W dniach 4-11 listopada 2009 roku w hotelu Crystal Bogaskent w Turcji odbyło się szkolenie, w którym wzięli udział Klienci objęci programem handlowym.
Głównym założeniem szkolenia była poprawa efektywności sprzedaży poprzez profesjonalną obsługę klienta. W hotelu grupa korzystała z sali konferencyjnej wyposażonej w sprzęt multimedialny. Podczas spotkań szkoleniowych głównymi tematami były standardy profesjonalnej obsługi klienta, techniki merchandisingowe oraz techniki zwiększające sprzedaż. Wątki te zostały omówione i przeanalizowane w oparciu o przygotowane dla wszystkich uczestników materiały szkoleniowe, a także prezentacje. Podczas całego pobytu istotnym i bardzo korzystnym dla wszystkich elementem była okazja do wymiany spostrzeżeń i doświadczeń z branży ogrodniczej. Wszyscy uczestnicy, którzy wzięli udział w pełnym cyklu szkoleniowym podczas wyjazdu otrzymali certyfikaty potwierdzające jego ukończenie.
Korzystając z miejsca i okoliczności wielu uczestników wzięło udział w zwiedzaniu atrakcyjnych turystycznie miejsc i poznawaniu lokalnych zwyczajów i kultury tureckiej.
Mamy nadzieję, że ta odrobina wolnego czasu była wystarczająca, aby wyjazd mógł być zaliczony również jako odpoczynek. Mamy przekonanie, iż klasa hotelu, warunki oraz ilość relaksu dały mocną podstawę do wydajnego przyswojenia, a następnie wykorzystania zdobytej na szkoleniu wiedzy.