W dniach 21-28 listopada 2010 roku w hotelu H10 Tindaya na Wyspie Fuerteventura odbyła się druga odsłona cyklu szkoleń nt: „Reklamacja Skarb Sprzedawcy”, której uczestnikami byli najlepsi klienci hurtowni HORTICO SA z terenu województwa lubelskiego oraz dolnośląskiego. Kontrahenci współpracujący z firmą HORTICO biorą udział w programie handlowym, którego głównym założeniem jest rozwijanie wzajemnej współpracy w zakresie handlu artykułami ogrodniczymi oraz wspólne szkolenie i rozwijanie kompetencji biznesowych. Listopadowa konferencja, podobnie jak w przypadku wrześniowej wyprawy do Grecji miała na celu zapoznanie uczestników z podstawowymi zagadnieniami związanymi z całym procesem reklamacji oraz poprawę efektywności w sprawnej i bezkonfliktowej obsłudze klienta. Wszystkie zagadnienia zostały omówione i przeanalizowane w oparciu o przygotowane dla wszystkich uczestników materiały szkoleniowe, a także prezentację multimedialną. Podczas całego pobytu w Costa Calma istotnym i bardzo ważnym dla wszystkich elementem była możliwość wymiany spostrzeżeń i doświadczeń z branży ogrodniczej – zmiany trendów, sposób sprzedaży, itp. Po zajęciach udało się znaleźć odrobinę czasu na odpoczynek w urokliwych zakątkach miejscowości. Konferencja zorganizowana na Wyspach Kanaryjskich była już szóstą edycją cyklu szkoleń organizowanych przez naszą firmę.