W sobotę 9 grudnia 2023 r. w Namysłowie miało miejsce oficjalne otwarcie sklepu PSB Mrówka. Jest to już drugi market tej marki prowadzony przez spółkę HORTICO S.A., która jako pierwsza w branży ogrodniczej notowana jest na rynku NewConnect Warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych. HORTICO S.A. oprócz sieci hurtowni ogrodniczych (Wrocław, Lublin, Kalisz i Rzeszów) prowadzi własne centra ogrodnicze w Warszawie, Ożarowie Mazowieckim, Lublinie i Włoszakowicach k. Leszna, a od 2018 r. oraz Mrówkę we Wrocławiu.
Nowy market Dom Ogród Mrówka Namysłów (woj. Opolskie) ma powierzchnię 3 200 m2 oraz ogród zewnętrzny z automatycznym cieniownikiem o powierzchni 800 m2. Nowoczesny sklep oferuje kompleksowy wybór materiałów budowlanych, remontowych oraz wykończeniowych, artykułów wyposażenia i dekoracji wnętrz jak również różnorodne akcesoria ogrodowe.
Oficjalne otwarcie marketu Mrówka poprzedzała intensywna kampania reklamowa, w skład, której wchodziły m.in. liczne billboardy, gazetki promocyjne, lokalne media oraz media społecznościowe. Liczne działania marketingowe z pewnością przyczyniły się do tak dużego zainteresowania wśród klientów, którzy tłumnie przybyli na otwarcie marketu.
W oficjalnym otwarciu uczestniczyli przedstawiciele Grupy PSB – Piotr Kozina Dyrektor Zarządu i Piotr Namysł – Manager Regionu, oraz władze lokalne Gminy Namysłów reprezentowane przez Burmistrza Bartłomieja Stawiarskiego. Prezes HORTICO S.A. Paweł Kolasa powitał oficjalnie mieszkańców Namysłowa oraz swoich gości, a punktualnie o godzinie 9:00 przeciął wstęgę marketu Mrówka Namysłów oficjalnie zapraszając do zakupów.
HORTICO S.A. zapewniła tego dnia Klientom szereg atrakcji. Event trwał od godziny 9:00 do 17:00, a całe wydarzenie poprowadził świetny duet konferansjerski BFF. Z okazji otwarcia marketu przygotowano wyjątkowe promocje na różnorodny asortyment. Pani Mrówka, podczas zakupów rozdawała klientom drobne gadżety oraz słodkości. Kiedy rodzice przemierzali sklepowe alejki, na najmłodszych czekały liczne animacje w postaci m. in. malowania twarzy, robienia zwierzątek z balonów czy pokazu baniek mydlanych, które dostarczyły dzieciom wiele radości. O 12:00 organizatorzy zaprosili klientów na wspólne odśpiewanie „sto lat” i pyszny tort. Klienci mogli również skorzystać z przygotowanego poczęstunku – gorących naleśników i kiełbaski z grilla. Organizowane były także liczne konkursy, w których do wygrania były atrakcyjne nagrody, w których przybyli chętnie brali udział. O 15:00 rozdane zostały główne nagrody: rower górski, odkurzacz roomba oraz hulajnoga elektryczna.
Podczas całego wydarzenia profesjonalnym doradztwem służyli przedstawiciele marek PSB, którzy chętnie udzielali informacji na temat oferty sklepu.
Frekwencja podczas otwarcia przerosła oczekiwania organizatorów, a mimo zakończenia eventu o 17:00, parking pękał w szwach aż do zamknięcia marketu o 20:30.
Otwarcie marketu w Namysłowie to nie koniec planów rozwojowych HORTICO SA w kanale handlu detalicznego, Spółka aktualnie przygotowuje do uruchomienia kolejny market Mrówka w Kluczborku woj. Opolskie. Otwarcie tego sklepu o powierzchni ok. 3000 m2 planowane jest w kwietniu 2024.