Od kandydata oczekujemy:
- doświadczenia w obsłudze klienta,
- doświadczenia w sprzedaży internetowej,
- lekkiego pióra,
- odpowiedzialności,
- skrupulatności,
- komunikatywności i kreatywności,
- gotowości do poszerzania wiedzy,
- znajomości branży ogrodniczej.
Zakres obowiązków:
- bieżąca obsługa zamówień sklepu internetowego (comarch, baselinker, marketplace’y),
- przygotowywanie ofert dla kontrahentów,
- zgłaszanie reklamacji i ich obsługa,
- tworzenie opisów produktów na stronę internetową i aktualizacja już istniejących (70% czasu pracy w okresie zimowym),
- kontakt mailowy i telefoniczny z klientami.
Oferujemy:
- zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku lub współpracę w relacji B2B,
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności,
- wsparcie merytoryczne,
- możliwość rozwoju osobistego i zawodowego,
- przyjazną atmosferę pracy,
- pakiet świadczeń socjalnych (ubezpieczenie grupowe, abonament prywatnej opieki medycznej, pakiet zajęć sportowych).